2014. december 20., szombat

RdeL Young Folyékony Korrektor Teszt

Nagy meglepetés volt számomra, amikor megpillantottam a RdeL állványt a Rossmanban, mivel még soha nem találkoztam ezzel a márkával. Ami legelőször felkeltette a figyelmemet, az az árak. Kb az Essence-nél is olcsóbban kínálják a termékeiket.

Elsőnek a folyékony korrektorukat szerettem volna kipróbálni mivel kb 370 (!!!) forintba került 25%-os kedvezménnyel.Ennyiért szerintem nehéz jó korrektort találni. De lássuk hogy mit is tud.



A csomagolása szerintem rendben van. Én örülök neki, hogy átlátszó mert így láthatom mennyi is maradt még benne. Ecsetes applikátora van.



A textúra nagyon krémes és könnyen eloszlatható. A fedése is meglepően jó. Én a szem alatti rész világosítására használom és nagyon jól végzi a dolgát.
A tartóssága sem rossz, bár nap végére egy kicsit megfakul, de ennyi pénzért szerintem ez is hatalmas teljesítmény.

Én a legvilágosabb színt vettem meg, ami tényleg nagyon világos így a fehér bőrüek is bátran használhatják.

Összességében, engem nagyon meggyőzött ez a termék és bátran ajánlom mindenkinek. Én még biztosan körülnézek a márkánál :)

5 megjegyzés:

  1. Jajj de jó, alig várom, hogy lemenjenek az ünnepek, és körül tudjak nézni az RdeL-nél. Egy ilyen korrektort tuti beszerzek. Eddig sajnos semmi sem fedte nekem el a pöttyöket az arcomon (kb havonta egyszer ha van, de akkor is látszik, na! :D). Nekem inkább táskáim vannak, ritkábban karikáim. Nem jól alszom sajnos. :( Kíváncsivá tettél. :) Köszi a postot. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett :) egyébként ha nagyon jól fedő korrektort keresel, akkor próbáld ki a Catrice camuflage korrektort :) az mindent elfed!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a tippet, akkor karácsony után beszerzem feltétlen. :) Boldog Karácsonyt! :)

    VálaszTörlés
  4. Neked is boldog karacsonyt :)

    VálaszTörlés
  5. Voltam a Rossmannban, és üres az állvány. Ott van, de csak parfümök vannak rajta. :D Úgy látszik erre még várnunk kell. :)

    VálaszTörlés