2014. december 16., kedd

FOTD Karácsonyi Smink

Már nagyon rég nem volt smink a blogon, és mivel közelegnek az ünnepek gondoltam megosztom veletek az egyik kedvenc sminkemet, amit akkor szoktam bevetni mikor eléggé sietek, viszont szeretnék jól kinézni. Karácsonyra szerintem tökéletes.

Semmi extra nincs benne, egy egyszerű arany-barna smink, de ami a legjobban feldobja az a tusvonal és a műszempilla. A szempillást félbe szoktam vágni, így gyorsabban megy a felragasztás és szerintem kényelmesebb is mint egy egész sor. Nekem az egy pár óra múlva nagyon elnehezíti a szemem, így viszont észre se veszem, hogy rajtam van.

Az arcomon alapozó és korrektor van, valamint enyhén kontúroztam az arccsontomat és egy kis pirosító is felkerült. A szám természetes maradt, de használhattok piros rúzst is, mert azzal is jól néz ki ez a szemsmink. Csak drogériás termékeket használtam, mert azokat ti is könnyen beszerezhetitek.
Részletes terméklistát a poszt végén találtok :)


Arc:
  • L'Oréal True Match + Catrice Nude Illusion
  • Maybelline Affinitone korrektor
  • NYC Bronzer
  • Essence Silky Touch Pirosító - sweetheart
Szemöldök:
  • RdeLoop Szemöldökceruza
  • Catrice Brow Gel
Szem:
  • RdeLoop szemhéjalap
  • H&M Nudes Paletta- arany és sötétbarna szín (mozgó szemhéj és mélyítő vonal)
  • Lovely Nude Make Up Kit- matt fehér szín a szemöldökcsonra, fekete a külső v-be
  • Essence Pigment- pure love(mozgó szemhéj)
  • Lovely szemhéjtus
  • L'Oréal False Lash Wings Intenza szempillaspirál
  • Essence Big Bright Eye Jumbo ceruza (vízvonal)
  • Catrice Mono Szemhéjpúder- I Wear My Plum Glasses At Night (alsó pillasor)
  • Műszempilla (ebay)
Száj:
  • Essence rúzs- All About Cupcake
  • H&M Nude szájfény



2 megjegyzés:

  1. Látom rákaptál az új Rossmannban kapható termékcsaládra. :) Szép smink nagyon, habár ilyen szerencsés arcberendezéssel smink nélkül is szép lennél. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon kedves vagy:) eddig amit próbáltam a márkától mind nagyon bejött :)

    VálaszTörlés