2014. december 23., kedd

Szilveszteri Smink

Az egyszerűbb Karácsonyi smink után, most egy füstösebb Szilveszterit hoztam nektek. Mostanában egyre jobban megkedveltem a lila színt, és gondoltam megmutatom nektek a kedvenc lila szemhéjpúderemet. Ismét használtam műszempillát, hogy egy kicsit feldobja az egészet. Az arcomat enyhén kontúroztam, a számra pedig csak szájfényt használtam. A teljes terméklista megtalálható a bejegyzés végén. Remélem tetszeni fog nektek:)




ARC:
  • Catrice Primer
  • e.l.f Flawless Finish alapozó
  • RdeL folyékony korrektor
  • NYC Bronzer
SZEMÖLDÖK:
  • RdeL szemöldökceruza
  • Catrice brow gel
SZEM:
  • RdeL szemhéjalap
  • Catrice Liquid Metal Eyeshadow- 050 We're The Inner Purple (mozgó szemhéj)
  • Catrice Celtica Limited Edition szemhéjpúder- C01 Paralilac (mélyítővonal)
  • Catrice Mono szemhéjpúder- 790 I Wear My Plum Glasses At Night (alsó pillasor)
  • Lovely Nude Makeup Kit (matt fehér- szemöldökcsont; fényes világos szín- belső szemzug; fekete- külső V)
  • Essence Lash Princess szempillaspirál
  • Lovely szemhéjtus
  • Műszempilla (ebay)
SZÁJ:
  • H&M Nude szájfény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése