2014. november 23., vasárnap

Rimmel BB Krém (Matte) Teszt

Rengeteg BB krémet találunk a drogériák polcain, így van miből válogatni, viszont ez a BB hullám úgy látszik még tartani fog egy ideig, mivel egyre több márka mutatja be az új és jobbnál jobb verziókat.



A Rimmel most egy matt verzióval rukkolt elő, aminek én nagyon örülök, mert a kombinált bőrömre BB-ből én az ilyeneket szeretem.

30 ml terméket kapunk, SPF 15 van benne.

Nekem a light árnyalat van meg, de szerintem akinek világosabb a bőre, mint nekem az már nem fogja tudni használni, mert elég sötét. Egy kicsivel pl sötétebb mint a Garnier olajmentes BB light változata. Ezt amiatt említettem meg, mert sok helyen olvastam, hogy  már azt is sokan sötétnek tartották.

Az állaga is leginkább a Garnierére hasonlít. Nagyon híg, viszont könnyű eloszlatni. A finish inkább félmatt, nem emeli ki a száraz részeket.
A fedése elég jó, szépen kiegyenlíti a bőrtónust de komolyabb bőrhibákat már nem fed el.

Balra Garnier/ Jobbra Rimmel

A tartóssága nem túl kiemelkedő. Kb 5 órát még szépen kibír, de egy egész napot már nem. Nekem a nap végére eléggé kifényesedett, még púderrel is és elkezdett foltokban eltűnni az arcomról, de mindezt elég melegben így remélem, hogy ősszel majd kicsit jobban teljesít.

Összességében szerintem egy átlagos BB, ami a mindennapokra pont megfelelő lehet, de alkalmakra már nem őt választanám. Az ára is elég kedvező, így akinek nincs szüksége erős fedésre az tegyen vele egy próbát, de szerintem nem ő a legkiemelkedőbb BB krém a drogériák polcain.


2 megjegyzés:

  1. Én picit csalódtam a rimmel termékekben. Nekem a stay matte alapozó van meg, de nem tudom használni, olyan sűrű, és minden ráncba beleül. Plusz szinte már kemény az állaga, nem olyan klassz folyós.Húgomnak is volt már 2 féle (mondjuk ezek alapozók nem bb-k), de egyik sem jött be. Áttért a Maybelline-re. :)

    VálaszTörlés
  2. A stay matte alapozóval nekem is ez a problémám. De ha összekeverem egy hígabb alapozóval, úgy már tök szép lesz :)

    VálaszTörlés