2014. november 19., szerda

L'Oréal True Match alapozó teszt. Avagy a beauty társadalom egyik kedvenc alapozója!

Bárhová néztem a beauty blogger világban, legyen az külföldi blog vagy hazai, mindig találkoztam ezzel a termékkel és kb mindenki ódákat zengett róla. Sokáig halogattam a kipróbálást, végül beadtam a derekam és most lelövöm a poént: nagyon jól tettem.

A csomagolása sima üveg szerencsére pumpával (Amerikában nélküle kapható, ami szerintem elég kényelmetlen lehet).

Az állaga elég folyékony, de nagyon könnyű eloszlatni. Nem ül bele a pórusokba és a száraz részeket sem emeli ki. 





A színválaszték Magyarországon elég hiányos. Nekem a Vanilla Rose van meg, ami a legvilágosabb szín, de sajnos elég rózsaszínes, és emiatt nagyon jól el kell dolgozni a nyak részen, hogy ne üssön el túlságosan. Felvitel után minimálisan alkalmazkodik a bőrünk színéhez, így az összhatásban már nem feltűnő az inkább sárgás árnyalatú bőrömön.

Eldolgozva természetes marad a hatása. Nem túl matt és nem is túl fényes. Én nem szoktam púdert használni fölé, max kifényesedéskor egy kis korrigálásra, főleg amiatt, hogy ne vegyem el a természetes bőrfényét. A kombinált bőrömmel teljesen jól elvan, de a zsírosodást nem kontrollálja, így kb 3,5-4 óra után át kell szaladni rajta mattító lapokkal vagy púderrel.

A fedését közepesnek mondanám. Szépen kiegyenlíti az arcszínt és elfedi a kisebb bőrhibákat, de szem alá kell a korrektor, mert a karikákat csak halványítja, de el nem fedi őket. 

Összességében, nagyon megszerettem ezt az alapozót. Tökéletes a mindennapokra, de alkalmakon is megállja a helyét. Mindenkinek ajánlom, aki egy természetes hatású alapozót keres. Szerintem az ára sem vészes, és sokszor van rá 25 % akció a Rossmannban. Tegyetek vele egy próbát, szerintem megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése