2014. július 4., péntek

Essence XXXL Longlasting Lipgloss Teszt


 Amikor kivonták a forgalomból az Essence Stay With Me szájfényeket, nem igazán boldogított a gondolat, hogy a kedvenc világos rózsaszín szájfényem nincs többé. Sajnos akciós áron sem tudtam rá lecsapni, mert bárhol kerestem, már nem volt. És mivel ez volt az egyetlen szájfény, amit nemcsak hogy elviseltem, de szerettem is magamon, így kezdtem végleg lemondani a szájfényekről. És akkor láttam meg, a szintén Essence kínálatában lévő XXXL longlasting szájfényt, aminek kb majdnem ugyanolyan világos rózsaszín árnyalata van mint a régi kedvencemnek.


 A csomagolás teljesen más és a szín is egy hajszálnyit élénkebb, mint a réginek, viszont maga a textúrája ugyanaz és én ennek nagyon örülök. Ami sokkal jobban tetszik ebben a verzióban az az aplikátor. Sokkal könnyebb vele dolgozni és pont kellő mennyiségű anyagot vesz fel.

A tartóssága szerintem nagyon jó. Rajtam kibírja az ivást és a nagyon óvatos evést, persze eközben megkopik, de semmiképp sem tűnik el teljesen, ami azért nem rosz teljesítmény.

Összességében nagyon örülök, hogy tettem vele egy próbát, mert tényleg jó minőséget kapunk nagyon olcsón, így tényleg ajánlom mindenkinek, főleg mert a színválaszték is elég jó.


2 megjegyzés:

  1. Ez nem olyan ragadós fajta? Azt nem tudom elviselni ha összeragad a szám. :(

    VálaszTörlés
  2. Egy picit tapadós, de egyáltalán nem zavaró :)

    VálaszTörlés