2014. július 3., csütörtök

Júniusi Kedvencek!

Egy hosszabb kihagyás után most végre a Júniusi kedvenceimet hoztam el nektek. 
Most, hogy végre tényleg itt a nyár és jó idő van, több kedvem van sminkelni és végre előkerülhettek az élénk nyári rúzsaim. Na de lássuk, hogy mik is  voltak a kedvenceim ebben a hónapban:
 Két arcra való termékkel kezdenék, mivel nálam ők lettek most a befutók. Nagyon jól működnek együtt, szép az összhatás és mégsem érzem őket túl soknak még a nyári melegben sem.
Az Astor Skin Match alapozót még télen vettem, de akkor nem igazán tűnt jónak. Valamiért a bőröm nem szerette és igazából nekem sem tetszett magamon. Most viszont örülök, hogy újra elővettem.
A Maybelline Affinitone korrektort azonnal megszerettem, mivel remekül elfedi a szem alatti karikákat és egyéb bőrhibákat és nagyon tartós.
 A H&M paletta még mindig nagy kedvencem, mivel minden szín megtalálható benne, amikre a hétköznapokban szükség lehet. A L'oréal Infallible szemhéjpúder Tender Caramel árnyalatát vettem elő, ha fel szerettem volna dobni valami fényessel a sminkem. Nagyon tartós és szerintem ez az adag egy életre elég lesz.
 A Catrice Ultimate Colour rúzsok közül én a matt verziókat szeretem legjobban. Ez a 260-as It's A Matt World amit sajnos már nem lehet kapni, viszont szerintem ez a legszebb nyári élénk piros. A másik kedvencemet szintén nem lehet kapni mivel ő egy limitált kiadás része volt még télen, amivel a Manhattan rukkolt elő. Ő a First Class árnyalatnevet viseli.
A swatchok alapján láthatjuk, hogy minkét szín nagyon élénk és vibráló. Mindketten nagyon tartósak, pigmentáltak és egyáltalán nem emelik ki a száraz részeket vagy ülnek bele a ráncokba, szóval minden megvan bennük amit én egy jó rúzstól elvárok.


Nektek mit voltak a kedvenceitek? Szeretitek az élénk rúzsokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése