2014. július 6., vasárnap

Astor Skin Match Alapozó Teszt

Ha drogériákban járok, valahogy mindig elkerülöm az Astor állványokat. Persze nem szándékosan, csak eddig semmi nem fogott meg igazán tőlük, így nem fordítottam túl sok figyelmet a márkára.
Erre az alapozóra is csak véletlenül figyeltem fel egy Rossmann  újságban. 
De lássuk, hogy mit is tud:

 A terméket egy igényes üvegben kapjuk, szerencsére pumpás a kiszerelés. Spf 20-as van benne, ami így nyáron nem is rossz. Nekem a 103-as Porcelain árnyalat van meg, ami eléggé sárgás tónusú, viszont nagyon szépen igazodik a bőrszínhez. És lényegében szerintem ez a fő tulajdonsága. Gyönyörűen kiegyenlíti a bőrszínt és mégis nagyon természetes marad a hatás. A bőrhibákat is elfedi szépen, csak a nagyobbakra kell korrektor. Viszont ez egyáltalán nem egy matt alapozó és bár nekem kombinált bőröm van, ami a t-zónában eléggé ki tud fényesedni, én mégis nagyon szeretem a finishét, mert nagyon természetes bőr fénye van. Amúgy sem szeretem a matt alapozókat, mert azokkal nem olyan életteli a bőr mint pl ezzel. Emiatt én a nap folyamán egy kicsit le szoktam púderezni


Ami zavaró lehet valakinek, az az illata, mivel az van neki méghozzá elég erős. De felkenés után pár perccel már elillan.

Az eloszlatása elég trükkös. Amikor megvettem  azonnal ecsettel álltam neki, de mivel nagyon csíkozott megpróbáltam az ujjaimmal, úgy viszont egyenletlen és eléggé csúnya lett. Emiatt nem igazán használtam, de kb másfél hónapja vettem egy Beauty Blendert és azzal egy álom a felvitel. Úgyhogy akinek esetleg ilyen problémája akadt, az próbálja ki egy benedvesített szivaccsal, mert szerintem ez az alapozó azzal működik a legjobban.
 És végül itt látható az arcomon. Látszik milyen egységes és üde tőle az arc.
Összességében szerintem egy nagyon jó termék és mindenkinek ajánlom, aki szereti a természetes hatást.

1 megjegyzés: