2013. november 11., hétfő

Októberi kedvencek!

Igaz, hogy kicsit elkéstem a bejegyzéssel, de végre itt van :) Ebben a hónapban szinte alig volt kifestve a szemhéjam, legtöbbször inkább csak spirál valamint az élénk rúzsok után nyultam. De nézzük részletesebben :)

Yves Rocher sminklemosó- Őt a Bioderma helyett szereztem be, mivel azt túl drágának tartottam, ahoz képest, hogy nekem elég sok kellett belőle ahhoz, hogy leszedje a sminkem. A lényeg, hogy nagyon megszerettem, mivel könnyedén szedi le a vízálló sminket is, és tényleg csak egy kevés kell belőle.

Eveline BB- Na ez a BB nekem egy hatalmas meglepetés volt. Igazából csak azért vettem meg mert 899 ft volt a Rossmannban, Én meg ugy voltam vele, hogy egye fene kipróbálom, max ha nem jó kidobom. De nagyon bevált. Szuperül matt és a fedése is egész jó, és amióta ezt használom szebb a bőröm és egy pattanásomm sem volt tőle.

NYC pirosí- egyszerűen imádom. Szép a színe, tartós és nagyon olcsó :)

Rimmel Match Perfection púder- Ő a legsötebb árnyalat ami itthol kapható. Kontúrozáshoz használom, mivel szép matt és egyáltalán nem narancssárgás.

H&M ecset- még soha nem láttam hasonló ecsetet az olcsóbb márkák kínálatában és amikor a kezembe került azonnal megvettem. Az ára kb 2500-3000 ft között volt. Igazából ez az ecset a shiseido alapozó ecset koppintása (én annak is a birtokosa vagyok) viszont az valamivel tömöttebb. De panaszom erre sincs, mert amig az alapozót egy picit csíkosan viszi fel addig a bb krémekkel csodát művel.


Catrice Ultimate Colour rúzsok- Ezt a két árnyalatot használtam legtöbbször (eléggé hasonlítanak is ), a sötebb (agyonhasznált) darab a tell me a berry-tale árnyalat, a világosabb pedig a matt-erial girl. Mindkett nagyon szeretem.

Essence Longlasting rúzs- ezt a Wear Berries árnyalatot imádom. Olyan szép lilás, pedig régen nem szerettem a hasonló árnyalatokat. Nekem a tartósságával sincs gondom :)

Essence szinezett ajakápoló- Őt is nagyon sokat használtam ebben a hónapban, és meg is szerettem, mivel amellett hogy szép szine van hidratál is. És persze az ára is verhetetlen



Ezek lettek volna az október kedvencek :) Nektek mik voltak a befutók ebben a hónapban?



3 megjegyzés:

  1. Óó igen, a hőn áhított H&M alapozóecset. :D

    VálaszTörlés
  2. Még mindig töretlen a szerelem :D

    VálaszTörlés
  3. Én már ott tartok, hogy ha H&M közelében járok rögtön vetek egy pillantást a kiegészítők fele hátha, aztán tovább libbenek. :D

    VálaszTörlés