2013. november 29., péntek

H&M Lip Pen - teszt!!!

 Mostanában mindenhol csak rúzsceruzákat látok, ezért nem meglepő, hogy a H&M is előállt a saját verziójával. Ez a darab a maga 990 forintos árával a legolcsóbbak közé tartozik, ami jó hír azoknak akik nem szeretnnek több ezer forintot kidobni egy Chubby Stick-ért.


Szerencsére ez is egy tekerős verzió, amit nem kell hegyezni. A csomagolása elég masszív és a kupak sem esik le, ha mondjuk bedobjuk a táskánkba.

Én egy szép babarózsaszín darabot választottam. Azt hittem, hogy csak enyhe színe és annál több fénye lesz, de elég nagyotévedtem mivel brutál pigmentált. Konkrétan olyan, mint egy rúzs. 

2 húzás; 1 húzás
tartósságára sincs panaszom, mivel elég jól birja még az evést is (persze csak óvatosan). Csak egy dolog van, ami kicsit zavar, s az nem más mint, hogy szárít. Ajakápoló nélkül kpes nagyon brutálisan kiszáritani a számat. Úgyhogy azt mindenképp használni kell alá. Ezen kívül viszont semmi gond nincs vele. 

Ajánlom? Annak, aki egy olcsóbb, de pigmentált darabot keres annak igen, viszont kompromisszumot kell kötni ebben az esetben, mert a szánkat ki fogja sajnos száritani. De én annyira megszerettem a színét, hogy képes vagyok még ezt is elnézni neki :)

Próbáltatok már hasonló termékeket?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése