2013. szeptember 2., hétfő

Nyári kedvencek!

 Nyáron elég kevés dolgot használtam a meleg miatt. Ha sminkeltem akkor nagyon minimálisan, a szememen pedig szinte minden alkalommal csak spirál volt (csak néhány kivételes alkalom volt). Most azokat a dolgokat szeretném megmutatni amiket legtöbbször vettem elő a nyár folyamán :)

Hélia-D BB krém- az egyik nagy kedvencem lett. A fedése számomra elegendő, az igaz hogy mattásban nem tartja be amit ígér, de egy kis púderrel eztökéletesen meg lehet oldani :)

Clinique Stay Matte alapozó- Ezt még nyár elején vettem és nagyon megszerettem. Matt marad tőle a bőröm és a fedése is nagyon jó. Egy hosszú napot vagy éjszakátökéletesen bír anélkül hogy a melegben olyan lennék mint egy diszkógömb.

NYC pirositó (West Side Wine árnyalat)- Soha nem gondoltam hogy egy ilyen olcsó pirosító ilyen jól fog működni, de szinte egész nyáron csak ezt használtam :) Látszik is rajta, már elértem a pan alját:)

Essence korrektor- ez is jól birta a meleget. Nem olvadt le rólam, nem ült be a ráncokba.

H&M testpermet- Mivel nyáron nem szeretek parfümöt használni, így mindig valami friss illatú testpermetet szerzek be. Eddig mindig valamilyen gyümölcsös Avonosat választottam, de most megláttam a H&M-ben ezt a darabot és beleszerettem az illatába. 

H&M Nudes paletta- ahogy már említettem nagyon ritkán volt spirálon kivül más is a szememen, de ha igen akkor ezek a színek.  Nagyon szeretem ezeket a natúr szineket, nyáron pedig főleg, amikor nincs kedve az embernek 3 percenként a tükörben nézegetni, hogy elfolyt-e az erős sminkje vagy sem.

Essence Stay All Day krémes szemhéjfesték- őt még kb télen vettem, de azóta is nagyon szeretem főleg így nyáron, mivel nagyon tartós és alap nélkül is egész nap birja.

Avon Szemhéjalapozó- Szerintem ez az eddigi legjobb szemhéjalapozóm. A hatása ugyan olyan mint a MAC paintpotoknak. Ugyanúgy élénkek a szinek és nem ülnek be a ráncokba, viszont sokkal olcsóbb. Még a legnagyobb nyári meleget is bírta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése