2013. szeptember 10., kedd

Alverde Önbarnító teszt!

Sajnos vége a nyárnak :( Viszont a barna bőrről nem kötelező lemondani. Egy ideig én is szoliztam (persze soha nem vittem túlzásba), de mivel annyi rosszat hallottam már ezzel kapcsolatban hogy inkább hanyagolom. Viszont nyár elején, amikor még napozni nem igazán volt időm a vizsgák miatt kellett valami más megoldás. Ekkor gondoltam, hogy kipróbálok én is egy önbarnítós testápolót. Miután a neten utánna olvastam az Alverde termékére esett a választásom mivel ez kapta a legtöbb pozitív véleményt.



Sokáig azhittem, hogy az eféle testápolóktól természetellenes szinünk lesz, emiatt félve is próbáltam ki, de végül nem csalódtam. Az első alkalom után is már feltünően barnább lettem.Viszont szerintem ha ezt is túl sokat használjuk akkor brutál narancssárgák leszünk, úgyhogy én heti 1-2 alkalommal használtam és elég barna voltam tőle. De nyáron egyáltalán nem használtam már, úgyhogy még elég sok van benne így télre még szerintem elég lesz.


Nagyon fontos hogy az első használat előtt le kell radírozni a bőrünket. 

Egyébként nagyon jól ápol, nagyon puha marad utánna a bőröm, úgyhogy engem meggyőzött :) 



Próbáltatok már hasonló termékeket? Vagy inkább a szoli?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése