2013. szeptember 1., vasárnap

Summer Haul! +vélemény!

Mielőtt bárki azt hinné, hogy ezek mind egyszerre kerültek hozzám elmondom hogy nem :D Ezeket kb az elmúlt hónap folyamán szereztem be és nagy részét volt már időm tesztelni is. Emiatt is lesz ez a poszt rendhagyó, mert nem csak bemutatom mit vettem de véleményezem is őket. Na, vágunk bele :P
Balea Hajbalzsam- szerintem elég jó. Puha lesz tőle a hajam és fényes. Egy ilyen kategóriáju balzsamtól nem várok többet.

Rexona Maximum Protection- Sok jót olvastam róla a neten és végül megvettem. ÉÉÉÉS nem bántam meg. Hatásosabb mint bármelyik deom eddig. Szerintem télre kicsit sok lesz, de nyáron illetve amig még melegebb van tökéletes.


Isana Deo Spray- Borzalmas :D Hatása nulla... Kb arra tudom elhasználni hogy a Rexona fölé fúok egy keveset az illata miatt. Egyébként egyedül semmit nem használ.


Essence Stay With Me Száfény- Eddig soha nem szerettem száfényeket használni de ez most kivétel. Jó az állaga és a tartóssága. De szinte már üres... Lehetne benne kicsitöbb. 


Body Shop tusfürdő- Barackos. Imádom az illat *-* 


Balea 3in1 arctiszti- lemosóként, radirként és maszkként is lehet használni. De szerintem ugy a legjobb ha felkenjük maszknak aztán lemosáskor radirozunk vele kicsit. Jól tiszt és eltávolítja az elhalt hámsejteket. Eddig szeretem.





Charlotte Barackos-Sheavajas testvaj- Nagyon jó az illata és hidratál is rendesen + olcsó :)

H&M testpermet- nyáron nem igazán szeretem a parfümöket, mivel soknak érzem. Ennek a testpermetnek viszont szuper friss illata van. Nyárra tökéletes :)

Balea tusfürdők- Áfonyás és Kókuszos-nektarinos. Mindkettőnek nagyon jó az illata. Sokáig drágább tusfürdőket használtam mindig, de ráöttem hogy ezek is nagyon jók. Nem száríták a bőröm és mindig új illatokat adnak ki.

Body Shop Coconut Milk testápoló tej- Nyárra tökéletes, pont kellően hidratál. És szuper illata van *-*

Catrice Spirál- Nem rossz, de igazából nem is a legjobb. A mindennapokra jó, de alkalmakra nem elég drámai a hatása.

Catrice Szemöldök szinező szett- eddig az Essence szettjét használtam, de muszá volt lecserélni a borzasztó csomagolása miatt. Konkrétan összetört a világos szin utazáskor. Ehez jár még egy mini ecset és szemöldökcsipesz is. Ezeknek nagyon örültem :) A szin is tartós, nem maszatolódik

Carmex- ez a legjobb! nincs is más mondanivalóm róla!

Springfield szemhéjpúderek- még soha nem volt ilyen márkájú sminkterékem, de meglepően jók. Ilyen áron meg pláne :D

Catrice Made to Stay krémes szemhéjfestéktartós és nagyon jó a szine. 

Catrice Gel Eyeliner- Ez is nagyon tartós és pici arany szinű csillámok vannak benne.

Itt láthatóak a szemhépúderek szinei:)


Bal oldalt látható a Catrice krémes festéke, látszik hogy mennyire pigmentált és fényes. Középen és jobb oldalt pedig a 2 Springfield. Ezek is nagyon pigmentáltak és meglepően jó a minőségük :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése