2013. május 27., hétfő

Hélia-D BB krém teszt!!! + egy gyors fotó buli előtt :P

Hello lánykák :P Ez a rosz idő teljesen elvette a kedvem mindentől. Sminkeket szerettem volna fotózni de a fényviszonyok borzalmasak voltak igy a szinek nem igazán érvényesültek, úgyhogy feladtam. 

De mivel multhéten beszereztem életem első bb krémét elhatároztam hogy erről fogok irni. tudom hogy mindenhol bb krém hullám tombol de engem valahogy nem fogtak meg... talán mert eddig amit próbáltam ( garnier bb (minta), Artdeco bb (minta)) az egyáltalán nem jött be. A bőröm fénylettőlük és pattanásaim is lettek.  De erről a Hélia-D bb-ről több helyen is olvastam. Mondjuk az igaz, hogy nagyon megosztó véleményeketaláltam, ezért mikor szembetaláltam vele magam a boltban úgy éreztem talán ki kéne próbálni nekem is. Hátha beválna a mattó hatása. 

Én a normál árnyalatot vettem meg. Először a világosat szerettem volna mert gondoltam ez is olyan sárgás mint a Garnier, de az eladónő mondta hogy az nagyon világos. Még szerencse, mert így is világos egy icipicit, de kontúrozással illevve egy kis pirositóval észre sem lehet venni. 

Maga a krém nem túl nehéz, a felvitele számomra könnyű. Bár először ecsettel vittem fel és úgy nem tetszett anyira, de miután az ujjaimmal is kipróbáltam már megnyugodtam hogy nem is rosz ez a krém :)


A fedése bb krémhez képest elég jó. A pirosságoteljesen elfedi és az apróbb hibákkal is elbánt, nagyobb bőrhibákhoz ez sajnos nem elég.
bb-krém nélkül


Hélia-D bb krémmel


Ahogy a képeken is látszik kiegyenliti a bőrszint, és sokkal frissebnek látszik az arcbőr.

A mattitó hatása azért nem túl erős :/ 2-3 óránn át birja, de aztán átfényesedik. Bár ezt púderezéssel megoldom.
A lényeg az hogy szerintem elég jó ez a krém, a mindennapokra tőkéletes mivel nincs sok bőrhibám. De azért bulizni marad az alapozó :P



+ egy buli előtti kép, csak nektek, csak ma :P



XOXO ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése