2013. május 15., szerda

Haul!

Múlten elég sokmindenből kifogytam igy muszáj volt megejteni egy kis vásárlást :) Na persze én ennek csak örülni tudok. Beugrottam a közeli DM-be és Rossmann-ba. 

Itt vannak a dolgok amiket vettem:


Isana Hair sampon: kb 500 forintért vettem. Mivel befestettem a hajam egy vöröses árnyalatra igy kellett egy sampon ami megtartja a szinét.  Ez elvileg kifejezettem vörös hajra lett kitalálva és szépen beszinezi a hajat. Na majd meglátjuk.
Dove tusfürdő: mindig Balea vagy Isana tusfürdőket veszek mert szuper illatuk van és az áruk is verhetetlen de most gondoltam kipróbálok egy ilyet. Ugy voltam vele hogy a Dove csak nem lehet rosz, DE tévedtem.... pocsék!!! Rettenetesen szárit és olyan mintha egy szappanréteg maradna a bőrömön használat után.
Fructis sampon: ezt egyszerüen nem hagyhattam ott. 219 ft ért volt kitévve a DM-ben. gondoltam ennyi pénzért kipróbálom és elég jó. szép és puha tőle a hajam. Eddig nagyon tetszik.
Balea Balzsam: koffeines balzsam. Nagyon szeretem mivel puha tőle a hajam és rengeteg babahajam lettőle.
Lovely szempillaspirál: mindenki olyan jókat irt erről a spirálról gondoltam kipróbálom mivel csak kb 700 forintba kerül. Majd jön teszt róla :)
Garnier szemkörnyékápoló: igazából nem azért vettem mert ráncaim vannak inkább azért hogy megelőzzem őket:)
Babylove krém: szőrtelenités után mindig ezt használom. nagyon jó
Isana körömlakk lemosó: ez a kedvencem. Leszed bármit a körmömről. Mindig nagy kiszerelésben veszem igy nagyon sokáig elég
És végül két kis apróság:
Essence rúzs: egy nagyon szép rózsaszines árnyalat. Inkább hasonlit egy szinezett ajakápolóhoz. Az all abou cupcake árnyalatut vettem meg :)
Catrice rúzs: Kiss Kiss Hibiskiss névre hallgató már szinte ikonikus darabkát hoztam el. Igazából azért mert még sosem volt catrice rúzsom, de most véégre van :P
Ilyen kis szépségek :PPP



Miket vásároltatok mostanában?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése