2013. május 31., péntek

Hajápolási rutinom! + notd :)






     Sziasztok lánykák :) Még mindig ez a rosz idő :( alig várom már hogy meleg legyen és napsütés :)
Addig is egy "hajas" bejegyzéssel jövök nektek.
Aztudni kell rólam hogy hosszú hullámos hajam van. Eredetileg sötbarna de befestettem egy enyhén vöröses árnyalatra kb 4 hónappal ezelőtt. Néha vasalom, néha göndörítem mert muszáj valahogy rendben tartani hogy ne legyen olyan mint egy szénaboglya :D

Ezen a képen látszik hogy milyen hosszú már :)


A lényeg az hogy az ilyen hosszú haj rengeteg ápolást és odafigyelést igényel, ami néha nagyon fárasztó már... Viszont rövidre vágatni meg nem szeretném mivel ennyi ideje tartó hajápolás után már sajnálnám hiszen egészséges, nem törik, nem hullik.. de emögöttényleg rengeteg munka van :)





Most ezeket a dolgokat használom. De nem vagyok hűséges tipus ugyhogy rendszeresen váltakoznak. Főleg a samponok. Szerintem eddig csak az Isana vörös hajra készült samponját vettem ujra.




Isana Sampon- ahogy emlitettem már, ez kifejezetten vörös hajra ajánlott. Egy picit beszinezi a hajat, de nem túl feltünően. Remekül segit megtartani a hajfestéket a hajban.

Pantene Color Brilliance Serum- hajvégápoló festett hajra. Védi a hajvégeket, a töredezésen talán már nem segit de megelőzni szuperül tudja. 
Garnier fructis sampon- ezt a darabot nemrég vettem. Szép fényes és puha tőle a hajam.

Alterra Sampon- ezt igazából csak azért vettem meg mert 325 ft-ra volt leértékelve. Mivel váltogatom a samponokat hogy ne szokja meg őket a hajam igy jól jött :) szép fényes utánna a haj. De nem habzik eléggé szerintem.

És most jöhetnek a balzsamok :) Ezeket is mindig váltogatom. A COFFEINES balzsamot csak a fejbőrömre használom. De persze ezt jól ki kell öbliteni hogy ne maradjon zsiros a haj. Az OIL REPAIR balzsam az egy csodaszer szerintem. Nagyon puha és fényes utánna a hajam. Imádom :)
A Fructis balzsamot is nagyon sszeretem. De már kivonták a forgalomból, sajnos.  Pedig gondolkodtam rajta hogy ujraveszem, de múlthéten mikor bementem a Rossmannba már nem volt sehol. :/


t nagyjából ennyi lenne a rutinom :) Remélem tetszett :)

+ egy körmös képpel is jövök nektek. Kedden láttam az uj Lovely lakkokat és beszereztem néhány darabot. Ez a kék Baltic Sand. szerintem nagon szép :) imááádom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése