2013. május 9., csütörtök

Eveline Hydra Expert!

Nemrég irtam hogy a bőröm szörnyű állapotban volt és nem tudtam mitől. Még igazából most sem tudom hogy mi lehetett a baj hisz ugyanazt használtam mint eddig. Inkább a stressz miatt lehetett. A lényeg hogy amióta ezt a szuper lemosót használom azóta semmi gond nincs a bőrömmel.



Kb. 1000 ft-ba kerül ami azért kedvezőbb mint a Bioderma Micellás lemosója. Szerintem ugyanolyan jó. A másikat csak az ára miatt nem venném ujra, és mivel ez is ugyanazt tudja.

Krémmánián is utánnanéztem és szinte csak jó vélemények születtek róla, nem is véletlenül.
Bár sokan emlitették hogy hihetetlenül gyorsan fogy. Én ezt nem vettem észre. Ugyanolyan tempóban fogyott mint eddig bármelyik arclemosóm.

Próbáltátok már? Van olyan lemosótok ami a legjobban bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése