2013. május 8., szerda

Nail of the Day! +körömlakk haul!

Nemrég rámtört egy enyhe körömlakk láz :D Nem igazán tudom az okát de mostanában mindig elcsábulok 1-2 szép szinre a drogériákban. Van egy kis kollekcióm, valószinüleg vannak olyanok akiknek sokkal több van de igy sorba állitva elég soknak tűnik. El is gondolkodtam rajta, hogy vajon ebben az életben még elhasználom őket?? Mindegy is, a lényeg hogy most elhatároztam hogy egy hónapig nem  veszek lakkot és megpróbálom ezeket elhasználni. Remélem sikerül betartani :)




Nagyon sokáig hosszú porcelán körmeim voltak. De kb egy éve meguntam és rövidre váltottam. Viszont a körmeim nagyon gyengék (emiatt is volt a porcelán) és egy körömlakk sem maradt meg rajtuk. Most egy köztes megoldásom van erre: egy nagyon vékony réteg porcelánt húztam a saját rövid körmeimre. Igy a lakkok is tovább birják és jobban is néznek ki a körmeim.

Mielőtt még a fogadalmam megszületett volna vettem két lakkot. Ezeket szeretném ma megmutatni nektek :)



Nagyon megtetszettek és gondoltam nyárra jó lesz :) természetesen azonnal ki is próbáltam őket amint hazaértem :D  NYC lakkom a gyorsszáradó fedőlakkon kivül még nemm volt. A tartósságról nyilatkozni nemtudok mivel a porcelánon még a legrosszabb lakk is 2 hétig tart.



És itt a körmöm :P Szerintem a héten ez marad rajta aztán majd kitalálok valami érdekesebbet.


Milyen lakkokat használtok? Hogy álltok a műkörmökkel?
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése