2013. október 15., kedd

Haul!

Az utóbbi 1-2 hétben kifogytam néhány dologból, így (nagy örömömre) pótolni kellett őket. Igazából nem is akartam ezekről a dolgokról posztot írni, de mivel volt egy kis időm és a sminkes poszt elmarad (rosz idő van és nincs elég fény a lakásban a fotókhoz), gondoltam összedobom ezt :)


Eddig még nem volt Yves Rocher márkájú samponom, de gondoltam most itt az ideje kipróbálni őket. Az egyik egy dúsító sampon. Őt már kipróbáltam és szerintem elég jó. Mivel hosszú a hajam, így hajlamos lelapulni viszont ez segitett rajta. A másik egy korpásodás elleni sampon, őt még nem próbátam, de remélem jó lesz.

Vettem még egy Essence illatosított körömlakklemosót is. Szerintem elég jó illata van és a lakkokat is szépen leszedi.
Beszereztem egy hidratáló arcmaszkot is. Még soha nem próbáltam Eveline márkájú maszkokat, de remélem beválik.
Valamint, az Yves Rocherben kaptam a vásárlásom mellé egy Sexy Pulp szempillaspirált. Meglepődtem rajta hogy mennyire jó, mivel nagyon régóta keresek már egy igazán jó spirált de még egyikkel sem volt szerencsém. Ez viszont WOW! Szuper hosszú pillákat csinál.

Szintén két Yves Rocher termék. Az egyik a tusfürdő, nagyon szeretem a tusfürdőiket nem száritanak és szuper illatuk van.  Mivel az előző elfogyott, így a másik termék egy sminklemosó, aminek ilyen érdekes géles állaga van. Még nem próbáltam hasonlót, de nagyon jó. Könnyedén szedi le a sminket (spirált is) és egyáltalán nem kell dörzsölni ehez, valamint a szememet sem irritálja.

Mivel az arclemosómat is elhasználtam, gondoltam megpróbálkozok ezzel a Clean&Clear darabbal (krémmánián elég jó értékeléseket kapott). Jó az illata és reggel nagyon jól felfrissíti az arcot.


Hát ennyi lett volna a mai poszt :) Miket vettetek mostanában? Próbáltátok már az Yves Rocher termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése