2013. október 31., csütörtök

Catrice Ultimate Colour Matt-erial Girl teszt!

Ma a Catrice egyik rúzsát szeretném bemutatni nektek, ami az őszi szortimentfrissítés alkalmával került ki a polcokra. Az Ultimate Colour csoporthoz tartozik. Eddig ennél a mákánál még nem igazán találkozhattunk matt rúzsokkal, de  most már bekerült pár az állandó kollekcióba is. Én ennek szivem szerint nagyon örülök, mert egyáltalán nem szeretem a fényes, csillámos rúzsokat.

A csomagolása a megszokott fényes fekete. A finishe pedig matt.

Én egyszerűen imádom a szinét, igazi őszi szin :)


A tartóssága is elég jó, az ivást simán birja viszont evés után fel kell egy picit frissiteni. Viszont amit nagyon szeretek benne az az, hogy nem mászik el még szájkontúrceruza nélkül sem. 



Ami még nagyon érdekes ezzel a rúzzsal kapcsolatban az a szine. Mult télen kivontak egy Ultimate Colour rúzst a tell me a berry tale árnyalatot és a kettő szerintem nagyon hasonlít. A matt-erial girl csak egy picit világosabb, viszont a másiknak fényesebb a finishe.
tell me a berry tale, matt-erial girl
Az ára 1250 ft. Szerintem bőven megér ennyit :) 

Szeretitek a matt rúzsokat?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése