2013. szeptember 18., szerda

Essence Longlasting Rúzs- teszt!!




Az igazat megvallva, amikor az essence bamutatta ,hogy milyen termékek kerülnek be idén ősszel az állandó kínálatba, szinte csak ezek a rúzsok keltették fel a figyelmem. Igazából azért, mert szinte minden drogériás márkának az állandó kinálatában megtalálhatóak a krémes, jól fedő rúzsok. Ezt az Essencetől hiányuoltam. Szerintem az eddigi rúzsok elég gagyik voltak. Persze van közte olyan amit megvettem és szeretem használni, de nem a pigmentáltsága miatt. Hanem mert fényes és csak gyenge szine van, így a mindennapokra tökéletes.

Nade nézzük a rúzsokat :)
Három árnyalat jött velem haza: Cotton Candy, Colour Crush, Wear Berries.
Mindhárom szín nagyon pigmentált. Egyik sem tartalmaz csillámot, aminek és kifejezetten örülök, és a finishe mindegyiknek fényes (ezt ne ugy képzeljük el mint egy szájfényt, inkább csak olyan enyhe fény)
cotton candy, colour crush,wear berries

A swatchok egyetlen húzással készültek, úgyhogy szerintem látható mennyivel pigmentáltabbak mint előző társaik. A tartósságuk kb olyan átlagos, az ivást birják de egy evés után muszáj újra felvinni. 


Összességében én elégedett vagyok velük és örülök, hogy végre az Essencenél is találhatunk jó rúzsokat :)


5 megjegyzés:

  1. Uhh de örülök, már nagyon vártam őket! :P
    Mennyiért vesztegetik, és hol sikerült rábukkannod?

    VálaszTörlés
  2. wear berries <3 :)) Holnap meglesem őket! Mennyibe kerülnek?

    VálaszTörlés
  3. én a Debreceni Douglasban találtam őket :) huhh kb olyan 750-800 körül vannak :) de szerintem megéri :P super pigmenáltak az előzőekhez képest

    VálaszTörlés
  4. Én is a 08as szint vettem meg! Nagyon szuper, az új kedvenc rúzsom lett!

    VálaszTörlés
  5. Hat amiota megvannak en is szinte csak ezeket hasznalom. Vegre mar az essence is elorukkolt ilyen szuper ruzsokjal :)

    VálaszTörlés