2013. szeptember 30., hétfő

Catrice ALL Matt plus alapozó- teszt!!!!

Kíváncsian vártam már a megjelenését, mivel drogériás viszonylatban elég nehéz olyan alapozótalálni ami szépen matt és nem nézünk ki tőle úgy mint egy diszkógömb. Próbáltam az elődjét is: az Infinite Matt verziót is, viszont az egyáltalán nem vált be. Még télen sem, amikor nem annyira zsíros a bőröm.

Én a 020-as árnyalatot szereztem be belőle. A színe nem túl sárgás, és ez nagyon tetszik benne. 

A fedése is lég jó. Szerintem jobb mint az előző kiadásé és sokkal mattabb alapból is a finishe, ami elég jó kezdetnek bizonyult. Azt nem mondom hogy a nap végéig teljesen matt marad, viszont egyszer ha újrapúderezzük akkor nincs semmi gond vele. Drogériás viszonylatban nagyon jó minőségü. Nem maszkos, nem szárít. 


Itt látható a bőröm az éppen nem túl jó állapotában, de így legalább jól tesztelhető az alapozó fedése.
És itt látható már sminkel. Szerintem nagyon szépen egységesíti az arcbőrt és a bőrhibákat is nagyon jól elfedi. Mondjuk akinek problémásabb a bőre mint nekem, annak szüksége lesz még egy kis korrektorra.


Összességében, szerintem egy nagyon jó kis alapozó. Nem drága és tényleg azt várhatjuk tőle amit ígér.


2 megjegyzés:

  1. Pont most gondolkodom rajta, hogy megveszem, az elődjét használtam, és eléggé szerettem. Mennyibe került? :)

    Kinga
    http://the-classy-cat.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Huhh kb 2000 forint ha jól emlékszem :)

    VálaszTörlés